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Evga precision x osd ark survival evolved
Evga precision x osd ark survival evolved





  1. #Evga precision x osd ark survival evolved update
  2. #Evga precision x osd ark survival evolved upgrade

The clock frequency of the CPU has nothing to do with it :)īut I agree, that most users are not aware of this issue.

#Evga precision x osd ark survival evolved upgrade

will upgrade to a 6850k once theyre available. especially not that scaling can actually become negative with 8x/8x (although doom is the first game where this happened to me)Īnd beside the lane issue a 4690K thats overclocked to 4.6 GhZ should not be a limitation to my knowledge (then again im no expert). Its not like that entire 16x/16x issue is common knowledge. (not that 120 FPS arent fine, but it still bugs me) Test system: Intel Core i7-5930K, 16GB DDR4, Asus Rampage V, Zotac GTX 980 Ti AMP! Extreme 2-way SLI, Asus ROG Swift PG27AQ, 368.22, Windows 10 Pro 64-bit Some of the minimum FPS values in SLI mode still puzzle me a bit though, as I never saw any such drops in FPS while running the benchmark.įRAPS was used to double check the average FPS values and take the above "screenshots". Post-Process AA = Off + Multisample AA = 2xTXAA

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Post-Process AA = Off + Multisample AA = 2xMSAA Post-Process AA = T-AA + Multisample AA = Off Please keep in mind, that the FPS is capped at 60 FPS due to G-Sync (Ingame V-Sync is disabled). Here are some results at native 4K using maximum ingame settings and a vertical FOV of 74, with various AA modes such as T-AA, 2xMSAA and 2xTXAA respectively.

#Evga precision x osd ark survival evolved update

I did some SLI benchmarking with the latest Operation Dust Line () update for Tom Clancy's Rainbow Six Siege (368.22 WHQL). Würde jetzt wahnsinnig gern den direkten Vergleich mit 16x/16x sehen. Ich nehme alles zurück.Īll praise the Blaire for he speaks the truth.ĮDIT: grad mal noch bissel rumgelaufen, Spiel läuft generell besser ohne SLI. Mit "Albtraum"-Schatten ist es dann aber auch mit x16/x16 PCIe 3.0 vorbei. Da wo Partikel/ Rauch/Fog-Effects oder viel Action auffem Schirm, da drückts die Framerate doch ziemlich runter und wenn auch nur kurzzeitig. Wenn du nicht zwingend unter 4K-Auflösung spielst und davon gehe ich mal aus bei ~120fps, dann fällt das sicher kaum auf und es bleibt trotzdem spielbar, aber dennoch gibts stellenweise negatives Scaling. x16/x8 sind da auch zu wenig, erst mit x16/x16 bist du auf der sicheren Seite. Teste mal die Stelle gleich zu Anfang im zweiten Raum () und vergleiche die Werte mit der einer Single-Grafikkarte, da hast sofort negatives Scaling selbst unter "nur" Ultra-Details.







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